Bestelproces

Bestellen bij Skinpharma: webshop Vichy, Eucerin, La Roche-Posay en andere merken.

 


Stap 1: Wanneer u het gewenste product hebt gevonden klikt u op de groene koop nu button.
Het product wordt dan direct in de winkelwagen, rechts bovenin de pagina, geplaatst.
Wanneer u meer van hetzelfde product wilt, klik dan nogmaals op de groene koop nu button en het aantal in uw winkelwagen wordt aangepast.


Stap 2: U kunt nu verder winkelen als uw bestelling nog niet compleet is en producten toevoegen zoals in stap 1 of in de winkelwagen op de groene afrekenen button klikken als u de bestelling wilt afronden


Stap 3: Controleer of uw bestelling compleet en correct is. Al onze prijzen zijn in Euro en inclusief BTW.


Stap 4: U kunt hier het factuuradres en het afleveradres opgeven. In eerste instantie gaat ons systeem uit van dezelfde adressen. Indien het afleveradres afwijkend is van het factuuradres, kunt u het vinkje uitzetten bij het verzendadres is gelijk aan het factuuradres.


Stap 5: Als u een kortingscode heeft is het mogelijk deze nu in te voeren.


Stap 6: Ga verder
De verzendkosten voor verzending binnen Nederland voor bestellingen beneden € 30,- zijn € 3,50. Bestellingen boven € 30,00 worden binnen Nederland gratis verzonden.
Verzendkosten voor verzending naar een adres in het buitenland verschillen per land en zijn de werkelijke verzendkosten die berekend worden door DHL.


Stap 7: Ga verder
Door het definitief maken van uw bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Controleer daarom nogmaals uw bestelling voordat u verdergaat. Controleer ook of uw adres juist is.


Stap 8: U wordt nu naar een beveiligde betaal pagina gestuurd, hier kunt u uw gewenste betaalmethode kiezen en veilig betalen.


Stap 9: Op werkdagen vóór 12.00 uur besteld, volgende dag in huis.


Onze pakketten worden verzonden via DHL, deze hebben een handig track&trace systeem waarmee u uw pakket kan volgen. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden krijgt u van ons via de mail een barcodenummer. Door het invullen van dit nummer en de postcode op de website van DHL bent u direct op de hoogt van uw verzendstatus.


Als u niet thuis bent tijdens de pakketbezorging en het pakket kan ook niet bij uw buren afgeleverd worden, ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. Hierop staat een `Niet-thuis-code`. Met deze code kunt u op de dag van de eerste bezorgpoging een keuze maken voor de tweede bezorgpoging. Dit kunt u doen vóór 22.00 uur op MijnPakket


Als u vóór 12.00 uur uw bestelling bij ons plaatst zult u hem de volgende dag aangeboden krijgen.
Helaas komt het wel eens voor dat wij uw pakket niet helemaal compleet kunnen maken, als wij weten dat de levering van het ontbrekende product lang op zich laat wachten zenden wij u alvast de rest van uw order om u niet langer te laten wachten. Zodra het ontbrekende product weer bij ons op voorraad is sturen wij deze, uiteraard voor u geheel kosteloos, aan u na. Ook hiervan houden we u via de mail op de hoogte.